استایل مردانه برای بهار

استایل مردانه برای بهار

استایل مردانه برای بهار

فصل بهار آغازی دوباره برای طبیعت است و همه چیز تغییر می کند شاداب می شود بوی خوش از هر جا به مشام می رسد. این تحویل شگفت انگیز طبیعت ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند فصل مناسبی برای تغییر استایل باشد استایلی همانند بهار خوش بو و شاداب.

استایل های بهاری هیچ محدودیت خاصی ندارند و به راحتی می توانید هر آنچه را که دوس دارید انتخاب کنید و ست های فوق‌العاده بسازید این استایل بهاری برای ست های مردانه از رنگ های شاداب و متنوع تشکیل شده است و استفاده از اکسسوری در استایل های بهاری بیشتر از بقیه ست ها به چشم‌ می خورد.

استایل رسمی بهاری

یکی از اصلی ترین استایل های فصل بهار این‌‌ مدل است. استفاده از استایل های رسمی در مناسبت های خاص بهاری بسیار پر کاربرد است.

برای داشتن تیپ جذاب در این فصل بهتر است از کت و شلوار های با پارچه های سبک مثل نخ پنبه و لینن بهره بگیرید و رنگ های خنثی و ملایم برای ست خود انتخاب کنید تا هم استایل جذابی داشته باشید هم در آب و هوای بهار در لباس تان راحت باشید.

این استایل با استفاده از جزئیاتی مانند کفش مردانه ، کراوات، کمربند، پوشت و … تکمیل می شود. برای این استایل می توانید به بهترین فروشگاه کت و شلوار اصفهان بروید و استایل خاص را انتخاب کنید.

استایل مردانه برای بهار - استایل رسمی

 

استایل مونو کروم بهار

همانطور که از اسم این استایل مشخص است رنگ های زیادی در این نوع ست به کار نمی رود برای استایل های جذاب مونو کروم یک رنگ اصلی انتخاب می شود و تمام لباس های از تنالیته های مختلف همان رنگ انتخاب می شوند که در این فصل بهتر است از تنالیته های رنگ های روشن و خنثی مثل کرم، خاکستری، بژ ، فیلی و … استفاده کنید.

برای تکمیل این استایل نیز از اکسسوری های خاص و مینیمال مثل یک شال کوچک و سبک و یا پوشتی که به شکل خاصی تا خورده است بهره ببرید.

استایل کژوال بهاری

این نوع پوشش از استایل های پر طرفدار و محبوب برای فصل بهار است زیرا به راحتی می توانید لباسهای مختلف خنک و بهاری را با هم ست کنید. در انتخاب رنگ نیز آزاد هستید، اما بهتر از رنگ های شاداب استفاده کنید و برای تکمیل کردن استایل خود کفش های راحت و سبک انتخاب کنید. برای جذابیت بیشتر استایل کژوال بهاری نیز اکسسوری های خاص را به تیپ خود اضافه کنید و از نوع پوشش خود لذت ببرید.

استایل پاستلی بهار

مهمترین شاخصه ی این استایل بهره گیری از رنگ های ملایم و چشم‌ نواز مثل : صورتی کم رنگ، گلبهی، آبی آسمانی، زعفرانی ، سبز روشن و … است. استایل پاستلی بازتابی از طبیعت بهار است به رنگ های این استایل به رنگ شکوفه های زیبای این فصل هستند و بهتر است برای ست کردن این رنگ ها را در کنار رنگ های خنثی استفاده کنید تا لطافت خود را از دست ندهند.

استایل هاوایی بهاری

این نوع پوشش در فصل های بهار و تابستان رواج پیدا می کند استفاده از طرح های طبیعت در پارچه لباس های هاوایی از شاخصه های اصلی این نوع پوشش است . استایل هاوایی الهام گرفته از فرهنگ و طبیعت زیبا و آب و هوای بی نظیر هاوایی است در این نوع استایل به راحتی می توانید از لباس های آزاد و رها با رنگ های شاداب و یا ملایم استفاده کنید و یا برای کمی رسمیت دادن به تیپ خود پیراهن های هاوایی را با کت تک با رنگ خنثی و شلوار‌ جین ست کنید.

همچنین اگر دوستدار استفاده از اکسسوری هستید برای این استایل از اکسسوری‌های برگرفته از طبیعت مثل چوب استفاده کنید. به یاد داشته باشید در استایل های هاوایی زیاده روی نکنید رنگ های ملایم و ست های مینیمال جذابتر هستند پس لباس های با طرح های مصنوعی و شلوغ انتخاب نکنید.

استایل بهاری بوهو

بوهو نیز مانند هاوایی یک استایل راحت و در عین حال جذاب است در این نوع پوشش بیشتر از پارچه های سبک مثل پنبه، لینن ، کتان و … استفاده می شود . در استایل بوهو می توانید لباس های با پارچه های ساده انتخاب کنید و یا به سراغ پارچه های طرح دار بروید طرح های مثل برگ ، گل ، میوه و عناصر طبیعی دیگر .

استفاده از جزئیات و اکسسوری های متنوع نیز به این استایل روح تازه ای می بخشد.

استایل اسمارت کژوال بهاری (نیمه رسمی)

این استایل برای بهار فوق‌العاده است با ترکیب لباس های رسمی و کژوال برای این فصل می توانید استایل های بی نظیر بسازید که هم راحتی را به شما بدهد هم تیپ شیک و رسمی برای مهمانی ها داشته باشید. برای ست کردن استایل اسمارت کژوال بهتر است یک پیراهن رسمی را با شلوار جین یا کتان بپوشید و برای رنگ و لعاب دادن به استایل خود از پیراهن های با رنگ روشن استفاده کنید.

مهمترین نکته باید در استایل های اسمارت کژوال این است که طبق سلیقه ی شخصی خودتان از اکسسوری های و پوشش های متفاوت استفاده کنید و استایل منحصر بفرد خود را ایجاد کنید و با اعتماد به نفس و ظاهری متفاوت به استقبال روزهای بهاری بروید.

استایل مردانه برای بهار

استایل لایه لايه

این استایل یک مدل خاص مانند مدل های گفته شده نیست بلکه نوعی پوشش از تمام استایل های موجود است و با توجه به شرایط آب و هوایی فصل بهار این مدل لباس پوشیدن بسیار کاربردی است شما به راحتی می توانید استایل های گفته شده را به صورت لایه لایه بپوشید و با تغییر دمای هوا آنها را کم یا زیاد کنید و از گرما و سرمای هوا در امان بمانید.

در این نوع استایل به راحتی می توانید از انواع پیراهن ها، ژاکت ها، کت ها و سویشرت ها برای داشتن استایلی منحصر بفرد استفاده کنید. در این استایل نیز از اکسسوری های خاص و ترجیحا هم رنگ با ست های انتخابی استفاده کنید تا استایل تان شلوغ و به هم ریخته به نظر نرسد.

در نهایت

فصل بهار پر از زیبای و طراوت است پس اگر می خواهید استایلی خاص و در عین حال چشم نواز داشته باشید از طبیعت بهار الهام بگیرید. در انتخاب لباس محتاط نباشید با اعتماد به نفس کامل آنچه دوست دارید بپوشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *