بهترین استایلیست های جهان را بشناسید

بهترین استایلیست های جهان را بشناسید

بهترین استایلیست های جهان را بشناسید

استایلیست یکی از شغل های جذاب و مدرن امروزی است و بهترین استایلیست ها افرادی هستند که برند های شخصی خود را مدیریت می کنند یا به صورت حرفه ای با افراد مشهور همکاری دارند. امروزه افراد مشهور برای انتخاب لباس های خود به خصوص برای شرکت در مراسم خاص از استایلیست های حرفه ای کمک می گیرند و حتی برخی از آنها طراحان مد اختصاصی خود را دارند.

صنعت مد و فشن در سال های اخیر طرفدارن بسیاری پیدا کرده است و به همین دلیل به یکی از صنایع پول ساز دنیا تبدیل شده است این صنعت به تازگی در ایران نیز رواج یافته است و استایلیست های ایرانی با توجه به فرهنگ و هنر غنی کشورمان می کوشند استایل های منحصر بفرد ایرانی را به دنیای فشن معرفی کنند در همین راستا استایلیست های اصفهان نیز برند کت و شلوار در اصفهان را به هم وطنان و سایر کشور های جهان ارائه می دهند.

معرفی بهترین استایلیست ها در دنیا

افراد زیادی در جهان در حوضه ی استایلیست مشغول به فعالیت هستند اما همه آنها شناخته شده و معروف نیستند تنها برخی از آنها به علت راه اندازی برند های خود و یا کار کردن با افراد معروف به شهرت رسیده و شناخته شده اند.

انتخاب ده نفر از بهترین افراد در این صنعت کار چندان ساده ای نیست اما سعی می کنیم در این مطلب ده نفر از بهترین و سرشناس ترین استایلیست ها را به شما معرفی کنیم.

کارلا ولش

کارلا از طراحان حرفه ای مد است که در پی همکاری با افراد مشهور توانست مهارت خود را در طراحی مد و فشن نشان دهد و به شهرت برسد. برخی از افراد مشهوری که با کارلا همکاری دارند جاستین بیبر، کامیلا کابیو، امبر هرد و دیگر خوانندگان و بازیگران معروف هستند.

بیشتر افراد کارلا را به خاطر طراحی های خارق‌العاده‌ ی سلبریتی ها برای فرش قرمز می شناسند کارلا و تیمش تنها در سال ۲۰۱۹ استایلیست ۲۰ نفر از سلبریتی ها بود. تیم ولش برای زیباتر کردن طراحی های خود به تازگی همکاری با برند کفش لوکس جیمی چو را آغاز کرده است تامارا ملون موسس این برند معروف و یکی از کارآفرینان این صنعت است.

کارلا ولش

ارین والش

ارین والش به جسارت تغییر در طراحی ها معروف است و یکی از شناخته شده ترین استایلیست ها در جهان است . او طراح اختصاصی بسیاری از افراد مشهور است و نام او در مراسم های بزرگ به‌ عنوان طراح لباس سلبریتی ها بسیار به گوش می رسد. والش در طراحی تیپ های اسپرت کسی بود که کوتاه بودن شلوار تا جایی که قوزک پا مشخص باشد را مد کرد و در طراحی های اسپرت به آن بسیار اهمیت می دهد.

ارین با طراحی لباس های افرادی همچون سارا جسیکا پارکر، تاندی نیوتن و گریس الیزابت مشخص می کند مهارت بالایی در زمینه ی مد و استایل دارد.

ارین والش

شاید برایتان جالب باشد بدانید گران قیمت ترین کت و شلوار های مردانه جهان از کدام برند ها هستند.

کیت یانگ

کیت یانگ در ابتدای کار به عنوان دستیار یک طراح آمریکایی شروع به فعالیت کرد اما رفته رفته طراحی های خاص او مورد توجه افراد مشهور قرار گرفت تا جایی که او امروزه خوش پوش ترین مشتری های فرش قرمز را به خود اختصاص داده است.

مارگو رابی، سوفی ترنر، سلنا گومز، داکوتا جانسون و ناتالی پورتمن از افراد مشهوری هستند که زیبایی استایل خود را مدیون کیت یانگ اند. اگر با استایل های جدید سلنا گومز توجه کنید می توانید هنر کیت یانگ را ببینید از وقتی سلنا برای طراحی کمد لباس خود از کیت کمک خواسته است شبیه یک ملکه لباس می پوشد و در تمام مراسم ها می درخشد.

کیت یانگ - بهترین استایلیست های جهان را بشناسید

پترا فلانری

پترا به عنوان یکی از خلاق ترین طراحان مد و فشن در دنیا شناخته می شود او می داند چگونه باید به بهترین شکل تنوع ایجاد کند. یکی از طراحی های خیره کننده ی پترا برای اما استون بود که او جهت طراحی این لباس از برند لویی ویتون استفاده کرد و بعد از آن به شهرت بالایی رسید . از دیگر افراد مشهور که پترا را به عنوان استایلیست خود انتخاب کرده اند می توان به دیزی رایدلی ، ایمی آدامز و …. اشاره کرد.

پترا فلانری - بهترین استایلیست های جهان را بشناسید

 الیزابت استوارت

الیزابت که هم نام‌ ملکه ی معروف انگلستان است حدود ۱۰ سال سابقه ی فعالیت در  دنیای مد و فشن را دارد. او در لس‌ آنجلس زندگی می کند و با مجله ی نیویورک تایمز در بخش استایل و مد همکاری دارد. علاوه بر این استوارت دفتر کار خود را در پاریس راه اندازی کرده و مشغول طراحی لباس برای افراد مشهور همچون جولیا رابرتز، کیت بلانشت، ساندرا بولاک، ویولا دیویس و … است.

 الیزابت استوارت

جسیکا پاستر

جسیکا پاستر قدم فراتر نهاده و طراحی های خود رل فقط معطوف به استایل افراد مشهور نکرده است، جیسکا علاوه بر این افراد طراح لباس فیلم های معروف همچون ، ( place a quite و Mary Poppins returns) بوده است.

این طراح حدوداً ۱۳ سال طراح امیلی برانت بوده است. طراحی های جسیکا پاستر در مراسم بسیاری مانند گلدن گلوپ و اسکار وجود دارد و افرادی نظیر لزلی مان و روبی رز در کارنامه ی طراحی این استایلیست وجود دارند.

 

ربکا کوربین موری 

اگر فیلم سیندرلا را دیده باشید و عاشق لباس بی نظیر سیندرلا شده باشید بهتر است بدانید استایلیست بی نظیر این شخصیت ربکا کوربین است. این طراح مشهور اصالتاً اهل لندن است اما در لس آنجلس بزرگ شده است به همین جهت  ترکیب هنر اروپایی با سلیقه ی غربی را در طراحی های او نیز می‌توان دید.

ربکا کوربین موری 

تام ایربوت و ساندرا آمادور

تام خودش یک سلبریتی است اما معروفیت او به خاطر طراحی لباس های ویژه و خاص است. این طراح بلژیکی با طراحی های منحصر بفرد خود نامش در میان ده نفر اول لیست برترین استایلیست های جهان  ثبت کرده است.

همکار حرفه ای او نیز ساندرا است آنها طراحان اصلی لیدی گاگا هستند و با وجود اینکه از افراد تازه وارد دنیای مد و فشن به حساب می آیند اما طرفدار زیادی پیدا کرده اند.

سخن آخر

دنیای مد و فشن امروزه رو به گسترش است و طراحان جدید بسیاری هر روز پا به این عرصه می گذارند افراد نام برده شده تقربیا جزو مشهور ترین استایلیست های جهان هستند. امیدواریم طراحان عزیز کشورمان نیز بتوانند در لیست طراحان برتر جهان قرار بگیرند و لباس هایی با آداب و فرهنگ کهن ایرانی برای افراد مشهور طراحی کنند. و کت شلوار اصفهان را نیز به دنیا معرفی نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *