خرید کت وشلوار مناسب آقایان

کت و شلوار دامادی از اصول انتخاب تا نحوه ست کردن

کت و شلوار دامادی از اصول انتخاب تا نحوه ست کردن

شب عروسی یک شب به یاد ماندنی در زندگی هر فردی است و همانطور که لباس عروس در مراسم به یاد می ماند و خاطره ای خاص می‌شود، کت و شلوار داماد هم اهمیت ویژه ای دارد و باید نهایت دقت و سلیقه را در انتخاب و خرید کت شلوار دامادی به خرج دهید.

در این شب خاص همه نگاه‌ ها به سمت عروس و داماد است و کت شلوار دامادی لباسی است که همیشه در ذهن شما ثبت می شود و پس از سال ها با دیدن عکس و فیلم های آن هیجان را در شما بر می انگیزد. برای کت و شلوار مردانه تنوع زیادی از مدل و طرح پارچه در بازار وجود دارد و شما باید لباسی که در تن شما بهترین است را برای شب دامادی خود انتخاب کنید.

در این مطلب میخواهیم اصول مهم انتخاب کت و شلوار دامادی را از بین بهترین برند کت و شلوار در اصفهان و راه های ست کردن آن را به شما بگوییم. تا بتوانید در این شب خاص لباسی خاص به تن کنید و در کنار شریک زندگی خود بدرخشید.

پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم انتخاب کت و شلوار دامادی را به شما بگوییم. انتخاب کردن و خرید یک کت و شلوار خوب که به تن شما بنشیند گاهی از انتخاب لباس عروس سخت تر است و باید با دقت بالا این کار را انجام داد. پس ادامه این مطلب را بخوانید تا اصولش را با شما در میان بگذاریم.

چه کت و شلواری شما را قد بلند تر نشان میدهد؟

کت و شلواری را انتخاب کنید که قد شما را بلند تر و کشیده تر نشان دهد و برای این کار طرح هایی را انتخاب کنید که دارای خط های عمودی کمرنگ باشند، یا طرح راه راه داشته باشند. برای کشیده تر نشان دادن اندام تان بهتر است کروات بزنید و نوع باریک آن هم استفاده کنید و اگر میخواهید جلیقه بپوشید دقت کنید جلیقه تان هم رنگ کراوات شما و متضاد رنگ پیراهن تان باشد.

برای اینکه بالا تنه شما بلند به نظر بیاید بهتر است کت تک دکمه بپوشید و از شلوار راسته و یا لوله تفنگی استفاده کنید. بهتر است در شب عروسی خود کت و شلوار کوتاه نپوشید ،چون قد شما را کوتاه جلوه می کند.

برای انتخاب کت و شلوار حتما به سایز خود توجه کنید زیرا کت و شلواری که گشاد باشد، شما را قد کوتاه نشان می دهد و بهتر است از پوشیدن آن اجتناب کنید. پوشیدن کت و شلواری که لبه پایینی آن روی هم قرار بگیرد شما را کشیده تر و قدتان  را بلندتر می کند. برای رنگ کت و شلوار بهتر است که مشکی باشد چون شما را بلند تر و باریک تر نشان میدهد.

چه کت و شلواری شما را لاغر نشان میدهد؟

اگر شما اندام توپر دارید و میخواهید در شب دامادی خود لباسی بپوشید که نقص ‌های اندام تان را بپوشاند و شما را لاغرتر جلوه کند، نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم را رعایت کنید.

 برای لاغر نشان دادن بهتر است که شلوار راسته بپوشید تا تپلی پاهای شما را بپوشاند و برای کت هم بهتر است کت های تک دکمه یا دو دکمه را انتخاب کنید. پوشیدن کت هایی که یقه های آرشال دارند، بهترین گزینه برای لاغر نشان دادن شما به شمار می روند و کت های با لبه‌‌ ی تیز شما را چاق نشان می‌دهند، پس از پوشیدن آن ها خودداری کنید.

کت و شلواری را انتخاب کنید که کاملاً اندازه شما باشد و بتوانید راحت در آن حرکت کنید و دست هایتان را تکان دهید چون کت های تنگ شما را پرتر نشان می دهد‌.

اگر قد بلند و گردن بزرگی دارید بهتر است کروات تان را محکم گره نزنید و کت های سه دکمه را برای خود انتخاب کنید، چون کت های پنج یا شش دکمه هیکل شما را بسیار پر تر از آنچه هستید نشان میدهند.

جنس و رنگ مناسب کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دامادی را اکثراً از جنس های معمول انتخاب می کنند و کمتر کسی است که جنس کت و شلوار خود را بر اساس فصل عروسی خود انتخاب کند.

بهترین جنس کت و شلوار که مناسب ترین برای همه فصل های سال است جنس موهر و پشمی است. که علاوه بر شیک بودن بسیار خوش دوخت هم هست.

تنوع رنگ برای انتخاب کت و شلوار در بازار بالاست و هر رنگ آن جذابیت خاص خود را دارد اما بهترین و کاربردی ترین رنگ برای کت شلوار دامادی انتخاب رنگ مشکی است. چون هم اندام شما را به بهترین حالت خود نشان می دهد وهم تضاد این رنگ با لباس سفید عروس هارمونی زیبایی ایجاد میکند.

رنگی که پس از رنگ مشکی برای کت و شلوار دامادی بهتر است رنگ سرمه‌ای است. و اگر میخواهید لباس دامادی شما رنگی تیره داشته باشد و به دنبال رنگی غیر از مشکی هستید بهتر است رنگ سرمه ای را انتخاب کنید، که بسیار به رنگ مشکی نزدیک است.

اگر پوستی تیره دارید بهتر است که کمی ریسک کنید و کت و شلوار سفید را انتخاب کنید. چنانچه این رنگ را برای کت و شلوار خود انتخاب کردید، باید حتماً برای کمربند، کفش و کروات خود از رنگ های تیره استفاده کنید.

رنگ هایی که گفته شد بهترین رنگ ها برای کت شلوار دامادی هستند که نسبت به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. اما همانطور که می دانید رنگ هایی چون: آبی، طوسی، کرم و زرشکی هم در بازار برای کت و شلوار موجود هستند؛ اما برای شب دامادی شما توصیه نمی شوند چون به مرور از مد می افتند و پس از سال ها با نگاه کردن به عکس های عروسی تان حس خوبی به شما نمی دهند.

نکات ست کردن کت و شلوار

اکسسوری ها جزئیات مهمی هستند که ست کردن آنها استایل دامادی شما را تکمیل می‌کند. یکی از این جزئیات دکمه سرآستین است که بهتر است آن را با بند ساعت تان ست کنید و این کار زیبایی کت و شلوار شما را چندین برابر میکند.

بعضی ها هم دوست دارند گل سینه را در استایل خود استفاده کنند که برای این کار بهتر است که رنگ و گل آن با گل عروس و تاج آن و همچنین رنگ لباس عروس هماهنگی داشته باشد.

برای اینکه تیپ کاملی داشته باشید کفش هم یکی از مهم ترین جزئیات است که مهم است جنس و کیفیت خوبی داشته باشد. رنگی که شما برای کفش خود انتخاب می کنید باید مکمل رنگ کت و شلوارتان باشد که جوراب و کفش مشکی مناسب ترین انتخاب است. دقت کنید اگر در استایل تان کمربندتان را براق انتخاب میکنید کفش تان هم براق باشد و اگر کمربند را مات استفاده میکنید کفشتان هم هماهنگ با آن مات باشد.

سخن پایانی

در این مطلب نکات مهم کت و شلوار دامادی از اصول انتخاب تا نحوه ست کردن  را به شما گفتیم و امیدواریم با این کار بتوانید کت شلواری که مناسب شماست را برای این شب به یاد ماندنی برای خود انتخاب کنید.

شما میتوانید برای خرید کت شلوار به فروشگاه کژوال که یک فروشگاه کت و شلوار اصفهان است مراجعه کنید. از شما ممنونم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید و نکات جالب و کاربردی را با هم یاد گرفتیم امید است با خواندن این مقاله بتوانید کت شلوار مناسب خود را انتخاب کنید و از دیدن عکس های عروسی خود بعد از گذشت سال ها هم لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *