کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم

کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم ؟

کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم ؟

کفش مناسب برای استایل کامل کننده تیپ روزانه شماست. اگر کفش مناسب خود را نپوشید استایلی ناقص را انتخاب کرده اید. تنوع مدل های کفش برای آقایان نسبت به خانم ها کم تر است و انتخاب های محدود تری نسبت به مدل و نوع کفش دارند و برای همین بسیار مهم است که نوع کفشی که می پوشند راحتی و مناسبت درستی با تیپ آن ها داشته باشد. کفش های مردانه شامل: کفش اسپرت ورزشی، کفش کالج ، صندل های راحتی مردانه و چکمه های مردانه هستند که هر کدام از آن ها را بسته به استفاده ای که دارند باید ست کرد. در این مقاله میخواهیم به آقایان کمک کنیم و کفش مناسب هر استایل را به آن ها بگوییم تا بدانند هر کفش را باید با چه لباسی بپوشند تا بتوانند فردی خوش پوش باشند. پس با من تا پایان این مطلب همراه باشید تا نکات خوش تیپی را به شما بگویم.

انواع کفش مردانه و کاربرد آن

خیلی از آقایان کلا اسپرت پوش هستند و برایشان فرقی نمی کند چه استایلی داشته باشند و همیشه کفش اسپرت می پوشند. اما کفش اسپرت به علت راحتی و سادگی که دارد مناسب استایل‌ های رسمی شما نیست و بهتر است که از پوشیدن آن با کت شلوار مجلسی اجتناب کنید.

کفش اسپرت را برای ورزش و باشگاه و پیاده روی های روزانه و با لباس هایی مثل تیشرت و شلوار جین که خود اسپرت هستند بپوشید تا با تیپ شما هماهنگ باشد. معمولاً کفش ها را به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم می‌کنند اما در میان کفش های مردانه بعضی ها را نه میتوان کفش رسمی نامید نه غیررسمی! مثلاً کفش کالج مردانه در مرزی بین کفش رسمی و غیر رسمی قرار دارد اما خیلی‌ ها آن را کفش مجلسی می نامند.

وقتی می خواهید کفش مجلسی اصفهان را بخرید اکثرا سبک کالج را به شما معرفی می کنند. هر مرد خوش استایلی باید یک جفت کفش کالج در کمد خود داشته باشد. کالج‌ ها کفش های راحتی هستند که می‌توانید آن ها را هم با جوراب و هم بدون جوراب بپوشید. اما به شما توصیه می‌کنم اگر با کالج جوراب می پوشید از رنگ هایی به جز رنگ مشکی برای جوراب خود استفاده کنید. کفش های کالج به علت وزن سبک و راحتی که دارند می توانند انتخاب مناسبی برای مهمانی های شما باشند چون پس از ساعت های مداوم از پوشیدن آن ها خسته نمی‌شوید. کالج ها را می توان با استایل رسمی کت و شلوار اصفهان و برای مراسمات مهم و رسمی مثل عروسی استفاده کرد. چون کفش هایی بدون بند هستند و جزو کفش های رسمی به شمار می‌روند.

کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم

نوع دیگری از کفش که آقایان استفاده می کنند و اکثراً بسیار به آن علاقه دارند ، صندل های مردانه هستند. این صندل ها برای استایل شما به عنوان یک کفش روزانه در تابستان انتخاب مناسبی است. این صندل ها معمولاً بسیار سبک هستند و در مدل های چرمی و ساده و چسبی یا بنددار ارائه می‌شوند. این نوع کفش فقط برای تابستان مناسب است و برای بازارگردی و قدم زدن در یک روز تابستانی مناسب هستند. و جزو استایل راحتی به حساب می روند.

نوع دیگری کفش مردانه که همانطور که از شکل و اسمشان پیداست مناسب فصل سرما و زمستان هستند، چکمه های مردانه است. چکمه های مردانه هم در دسته بندی کفش های رسمی قرار دارند و برای سرکار رفتن و مناسبت های رسمی می توانید از آن ها استفاده کنید. از چکمه ها می توانید برای قدم زدن در یک روز برفی زمستانی استفاده کنید و بهتر است که آنها را با کت بلند و شلوار جین و یا یک  ژاکت چرم پاییزه ست کنید تا استایلی زیبا داشته باشید.

لباس مناسب با کفش کالج

همانطور که در معرفی کفش های کالج به شما گفتیم ، این کفش ها بسیار راحت و سبک هستند و وقتی که عجله دارید میتوانید به راحتی کالج خود را به پا کنید و بیرون بروید ؛ و دیگر نیازی نیست وقتتان را صرف بستن بند های کفش کنید. معمولا فصل استفاده از کالج ها فصل بهار و تابستان است. چون این کفش ها به راحتی با استایل های خنک تابستانی هم ست میشوند.

اما کالج‌ها هم مثل هر کفش دیگری آداب مناسب استفاده خود را دارند و باید حتما هماهنگ با تیپتان آن ها را بپوشید تا خوش پوش به نظر بیایید. در ادامه به صورت جزئی تری بررسی خواهیم کرد که کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم بهتر است؟ بهترین نوع استفاده از کفش کالج برای استایل های کلاسیک و رسمی کت و شلوار اقساطی اصفهان است. شما تیپ رسمی خود را می‌توانید با یک جفت کفش چرم براق کالج تکمیل کنید که زیبایی خیره کننده ای را به تیپ شما می دهد. بهترین رنگ برای استفاده از کفش کالج رنگ مشکی است. یک کفش کالج مشکی استایل یک جنتلمن واقعی را تداعی‌ میکند

کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم

کفش کالج مردانه را با چه لباس های بپوشیم

اما نسبت به رنگ لباسی که می‌پوشید می توانید از کالج قهوه ای و آبی نفتی هم استفاده کنید، چون آن ها هم زیبایی خاص خود را دارند. شلواری که با کالج تان می پوشید بهتر است شلوار کتان ، پارچه ای یا جین باشد. اکثر شلوار هایی که در قسمت ساق پا تنگ می شوند را میتوان با کالج ها ست کرد. اما برای یک استایل اداری و رسمی بهتر است کالج را با شلوار کتان و پارچه‌ای بپوشید؛ تا استایل شیک و جذابی داشته باشید.

برای یک تیپ غیررسمی و اسپرت تابستانه اگر کفش کالج را انتخاب می‌کنید بهتر است نوعی از آن که جنسی از جیر دارد را انتخاب کنید تا بتوانید با پیراهن های نخی خنک تابستان آن را هماهنگ کنید. برای تیپ اسپرت با کفش کالج بهتر است شلوار های جین استفاده کنید تا یک استایل شیک و مردانه به شما بدهد و ظاهرتان رسمی و یا خودمانی نباشد

اگر می خواهید یک تیپ غیر رسمی بزنید و کالج را انتخاب می‌کنید بهتر است که برای لباس هایتان از رنگ تیره استفاده کنید و شلوارتان هم کتان باشد. در این مورد تضاد رنگ های سیاه و سفید می تواند به کمک شما بیاید تا یک استایل ساده و در عین حال خوش حالت داشته باشید. اگر می خواهید که کالج تان را بدون جوراب بپوشید حتما باید حواستان جمع باشد تا لباسی که با آن ست میکنید کاملا اندازه باشد و حتی می توانید از شلوار های کمی کوتاه استفاده کنید تا زیبایی کفش شما به نمایش گذاشته شود. اگر هم قصد دارید کالج را با جوراب به پا کنید، دقت کنید که رنگ جورابتان با لباسی که می‌پوشید هماهنگی داشته باشد؛ تا استایلی یکنواخت و دقیق داشته باشید.

کلاً کفش های کالج سبکی هستند که در همه جا به کار شما می آیند. از یک استایل راحت روزمره بگیر تا یک مهمانی بسیار رسمی می می توانید آن ها را استفاده کنید و شما می توانید از فروشگاه کت و شلوار اصفهان یک استایل شیک مخصوص مهمانی برای خود تهیه کنید. البته با نکاتی که ذکر کردیم و در این مقاله خواندید می‌توانید بهترین تیپ را با کالج خود داشته باشید. اگر تا اینجای مقاله همراه من بودید از شما تشکر می کنم چون لطف بزرگی به خودتان کردید و امیدوارم با توصیه هایی که به شما کردیم به راحتی بتوانید لباس های خود را با هم ست کنید و کفشی که با استایل تان هماهنگ است را بپوشید تا مردی خوش تیپ باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *